Projekty

BuildPHE

Projekt zakończony.

Okres realizacji: 01.10.2015 – 30.09.2017

Pełna nazwa: Building Professional Higher Education Capacity (Budowanie profesjonalnego potencjału szkolnictwa wyższego).

Cel: Zachęcenie instytucji reprezentujących szkolnictwo zawodowe do przeanalizowania swojej polityki i strategii w dziedzinie współpracy ze światem pracy oraz wprowadzenie ewentualnych zmian wspierających relacje z potencjalnymi pracodawcami.

 

Healint

Projekt zakończony.

Okres realizacji: 01-09-2017 – 31-08-2020

Pełna nazwa: Supporting Internationalisation of Traineeships in the Healthcare Sector
(Wspieranie internacjonalizacji praktyk zawodowych w sektorze opieki zdrowotnej)

Cel: Stworzenie międzynarodowego systemu kontroli jakości dla placówek medycznych i instytucji opieki zdrowotnej, które będą spełniać uzgodnione przez partnerów (szkoły wyższe i szpitale z 5 krajów europejskich) krajowe i międzynarodowe wymagania i priorytety w odniesieniu do realizacji praktyk zawodowych poprzez mobilność międzynarodową.

 

Healint4All

Projekt zakończony.

Okres realizacji: 01.09.2020 – 31.08.2023

Pełna nazwa: assuring quality health care traineeships for medical and professionals allied to medicine through embedding and exploiting tools across higher education
(ZAPEWNIENIE WYSOKIEJ JAKOŚCI STAŻY W ZAKRESIE OPIEKI ZDROWOTNEJ DLA LEKARZY I SPECJALISTÓW ZWIĄZANYCH Z MEDYCYNĄ POPRZEZ WDRAŻANIE I WYKORZYSTYWANIE NARZĘDZI W SZKOLNICTWIE WYŻSZYM)

Cel: Ustanowienie jednolitego systemu audytu placówek oferujących praktyki dla studentów w obszarze fizjoterapii i innych obszarów kształcenia w obszarze nauk o zdrowiu, tak aby jakość kształcenia praktycznego była porównywalna niezależnie od kraju, w którym odbywają się praktyki.

 

Clil HET

Projekt zakończony.

Okres realizacji: 20.06.2019 – 30.11.2020

Pełna nazwa: CLIL-Higher Education Teacher
(NAUCZYCIEL SZKOŁY WYŻSZEJ)

Cel: Zgrupowanie ekspertów/specjalistów ESP i CLIL w celu przygotowania platformy do tworzenia sieci w krajach V4 i Bałkanów Zachodnich (WB) w celu wspierania nauczycieli dyscyplinarnych w instytucjach szkolnictwa wyższego (HEI) w tworzeniu środowiska edukacji w języku angielskim (EEE).

 

ENGINE

Projekt zakończony.

Okres realizacji: 01.03.2021 – 28.02.2023

Pełna nazwa: Teaching online electronics, microcontrollers and programming in Higher Education
(Nauczanie online elektroniki, mikrokontrolerów i programowania w szkolnictwie wyższym)

Cel: Opracowanie, przygotowanie i wdrożenie kursów online związanych z elektroniką, mikrokontrolerami, praktyką płytkową oraz językami programowania, które są wprowadzane wraz ze sprzętem fizycznym. Kursy były oparte na rozwiązaniach open source i stały się dostępne jako otwarte zasoby edukacyjne (OER).

Projekt skupiał się również na opracowaniu samouczka na temat organizowania zdalnej nauki online dla studentów szkół wyższych.

 

IDEA

Projekt zakończony.

Okres realizacji: 01.04.2021 – 31.10.2022

Pełna nazwa: Innovative Digital Education Approach
(innowacyjne podejście do edukacji cyfrowej)

Cel: Poprawa jakości procesu edukacji szkół VET (kształcenie i szkolenie zawodowe) w całej Europie w zakresie opracowania nowych innowacyjnych metod tworzenia lekcji cyfrowych dla szkół kształcenia zawodowego, doskonalenia umiejętności cyfrowych kadry oraz tworzenia interaktywnych lekcji dla uczniów.

 

GNurseSIM

Projekt zakończony.

Okres realizacji: 01.05.2021 – 30.04.2023

Pełna nazwa: „Improving Geriatric Patient Satisfaction: Development of a High-Fidelity E-learning Simulation Course to Develop Intercultural Skills in Geriatric Patient Care”
(„Poprawa zadowolenia pacjentów geriatrycznych: opracowanie e-learningu High-Fidelity ”Kurs symulacyjny rozwijający umiejętności międzykulturowe w opiece nad pacjentami geriatrycznymi”)

Cel: Wspieranie uczelni w zapewnianiu studentom pielęgniarstwa geriatrycznego możliwości podczas szkolenia umiejętności przyjmowania multidyscyplinarnego holistycznego podejścia do opieki nad starszymi pacjentami.

 

Mov-e

Okres realizacji: 01.11.2022 – 31.10.2025.

Pełna nazwa: 'Doskonalenie interkulturowych sprawności komunikacyjnych w praktyce fizjoterapeutycznej poprzez zdalny kurs dotyczący analizy i terapii ruchu’.

Opis: Projekt Mov-e ma na celu stworzenie bezpłatnej platformy dostępnej dla fizjoterapeutów, studentów fizjoterapii i innych osób, które zajmują się osobami z zaburzeniami układu mięśniowo-szkieletowego chcących podnosić swoja wiedzę w tym temacie. Projekt może być również pomocny dla nauczycieli akademickich pracujących ze studentami fizjoterapii, jako przykładowe scenariusze zajęć praktycznych. Głównym celem projektu jest przygotowanie 15-godzinnego kursu online o otwartym dostępie łączącego nauczanie konkretnych technik i metod leczenia dysfunkcji układu mięśniowo-szkieletowego z nauką komunikacji z pacjentem.”

Więcej informacji na stronie projektu: https://mov-e.education/ 

Skip to content