Projekty

BuildPHE

Projekt zakończony. Okres realizacji: 01.10.2015 – 30.09.2017 Pełna nazwa: Building Professional Higher Education Capacity (Budowanie profesjonalnego potencjału szkolnictwa wyższego). Cel: Zachęcenie instytucji reprezentujących szkolnictwo zawodowe do przeanalizowania swojej polityki i strategii w dziedzinie współpracy ze światem pracy oraz wprowadzenie ewentualnych zmian wspierających relacje z potencjalnymi pracodawcami.  

Healint

Projekt zakończony. Okres realizacji: 01-09-2017 – 31-08-2020 Pełna nazwa: Supporting Internationalisation of Traineeships in the Healthcare Sector (Wspieranie internacjonalizacji praktyk zawodowych w sektorze opieki zdrowotnej) Cel: Stworzenie międzynarodowego systemu kontroli jakości dla placówek medycznych i instytucji opieki zdrowotnej, które będą spełniać uzgodnione przez partnerów (szkoły wyższe i szpitale z 5 krajów europejskich) krajowe i międzynarodowe wymagania i priorytety w odniesieniu do realizacji praktyk zawodowych poprzez mobilność międzynarodową.  

Healint4All

Projekt zakończony. Okres realizacji: 01.09.2020 – 31.08.2023 Pełna nazwa: assuring quality health care traineeships for medical and professionals allied to medicine through embedding and exploiting tools across higher education (ZAPEWNIENIE WYSOKIEJ JAKOŚCI STAŻY W ZAKRESIE OPIEKI ZDROWOTNEJ DLA LEKARZY I SPECJALISTÓW ZWIĄZANYCH Z MEDYCYNĄ POPRZEZ WDRAŻANIE I WYKORZYSTYWANIE NARZĘDZI W SZKOLNICTWIE WYŻSZYM) Cel: Ustanowienie jednolitego systemu audytu placówek oferujących praktyki dla studentów w obszarze fizjoterapii i innych obszarów kształcenia w obszarze nauk o zdrowiu, tak aby jakość kształcenia praktycznego była porównywalna niezależnie od kraju, w którym odbywają się praktyki.  

Clil HET

Projekt zakończony. Okres realizacji: 20.06.2019 – 30.11.2020 Pełna nazwa: CLIL-Higher Education Teacher (NAUCZYCIEL SZKOŁY WYŻSZEJ) Cel: Zgrupowanie ekspertów/specjalistów ESP i CLIL w celu przygotowania platformy do tworzenia sieci w krajach V4 i Bałkanów Zachodnich (WB) w celu wspierania nauczycieli dyscyplinarnych w instytucjach szkolnictwa wyższego (HEI) w tworzeniu środowiska edukacji w języku angielskim (EEE).  

ENGINE

Projekt zakończony. Okres realizacji: 01.03.2021 – 28.02.2023 Pełna nazwa: Teaching online electronics, microcontrollers and programming in Higher Education (Nauczanie online elektroniki, mikrokontrolerów i programowania w szkolnictwie wyższym) Cel: Opracowanie, przygotowanie i wdrożenie kursów online związanych z elektroniką, mikrokontrolerami, praktyką płytkową oraz językami programowania, które są wprowadzane wraz ze sprzętem fizycznym. Kursy były oparte na rozwiązaniach open source i stały się dostępne jako otwarte zasoby edukacyjne (OER). Projekt skupiał się również na opracowaniu samouczka na temat organizowania zdalnej nauki online dla studentów szkół wyższych.  

IDEA

Projekt zakończony. Okres realizacji: 01.04.2021 – 31.10.2022 Pełna nazwa: Innovative Digital Education Approach (innowacyjne podejście do edukacji cyfrowej) Cel: Poprawa jakości procesu edukacji szkół VET (kształcenie i szkolenie zawodowe) w całej Europie w zakresie opracowania nowych innowacyjnych metod tworzenia lekcji cyfrowych dla szkół kształcenia zawodowego, doskonalenia umiejętności cyfrowych kadry oraz tworzenia interaktywnych lekcji dla uczniów.  

GNurseSIM

Projekt zakończony. Okres realizacji: 01.05.2021 – 30.04.2023 Pełna nazwa: „Improving Geriatric Patient Satisfaction: Development of a High-Fidelity E-learning Simulation Course to Develop Intercultural Skills in Geriatric Patient Care” („Poprawa zadowolenia pacjentów geriatrycznych: opracowanie e-learningu High-Fidelity ”Kurs symulacyjny rozwijający umiejętności międzykulturowe w opiece nad pacjentami geriatrycznymi”) Cel: Wspieranie uczelni w zapewnianiu studentom pielęgniarstwa geriatrycznego możliwości podczas szkolenia umiejętności przyjmowania multidyscyplinarnego holistycznego podejścia do opieki nad starszymi pacjentami.      
Skip to content